Rejestracja do poradni specjalistycznych jak i do podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
mieści się w holu głównym (wejście główne do szpitala).
Czynna jest od pon.- pt. 8:00-18:00
Wprowadzono udogodnienia w sposobie rejestracji pacjenta do poradni specjalistycznych oraz podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), umożliwiające dodawanie połączeń oczekujących oraz rejestrację online.
Od dnia 01.07.2021r. uruchomiono automatyczny system Call Center. To rozwiązanie ma usprawnić komunikację pomiędzy pacjentem a naszym ośrodkiem medycznym.
Czym dokładnie zajmuje się Call Center?
- rejestracją pacjentów do poradni specjalistycznych i podstawowej opieki zdrowotnej, wizyty kontrolne i inne świadczenia medyczne,
- umożliwieniem zmiany ustalonego uprzednio terminu udzielania świadczenia lub informowaniem pacjenta o zmianie tego terminu,
- powiadamianiem (w formie SMS lub telefonicznie) o zbliżającym się terminie udzielania świadczenia,
- zapraszaniem na okresowe wizyty kontrolne,
- wyszukiwaniem informacji o właściwej komórce organizacyjnej szpitala udzielającej świadczeń zdrowotnych,
Z pomocy konsultantów Call Center można skorzystać dzwoniąc pod numer 58 686 01 00
od pon.-pt. od 8:00-18:00
Centrala telefoniczna umożliwia przyjęcie w formie kolejki kilku połączeń w jednym czasie.
Wszystkie rozmowy również są rejestrowane w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi.
W Szpitalu Specjalistycznym w Kościerzynie sp. z o.o. jednocześnie funkcjonuje system MPI przeznaczony do rejestrowania się online – usługa jest chwilowo niedostępna (aktualizacja na dzień 19.03.2024)
Pacjenci posiadający aktywne e-skierowanie za jego pośrednictwem mają możliwość zapisania się do poradni specjalistycznych bez konieczności wizyty w szpitalu, czy udziału Call Center. Do zalogowania w systemie wystarczy we własnym zakresie założyć konto. Pełny zakres funkcjonalności konta w systemie MPI jest możliwy do uzyskania po potwierdzeniu swojej tożsamości w Centralnej Rejestracji przy najbliższej wizycie w szpitalu.
Autoryzacja konta umożliwi uzyskanie dostępu do swoich danych medycznych np.: wyników badań, kolejek oczekujących, pobytów, wizyt.