Biuro Rzecznika Praw Pacjenta:
ul. Płocka 11/13
01-231 Warszawa
kancelaria [AT] rpp [DOT] gov [DOT] pl
fax: (22) 506 - 50 - 64
https://www.gov.pl/web/rpp/kontakt
Telefoniczna Informacja Pacjenta:
800 - 190 - 590
(połączenie bezpłatne z tel. stacjonarnych i komórkowych)
czynna pn. - pt. w godz. 8.00 - 18.00
Kontakt z komórką organizacyjną w ramach toczącej się sprawy:
- Departament Postępowań Wyjaśniających: kancelaria [AT] rpp [DOT] gov [DOT] pl
- Departament Prawny: kancelaria [AT] rpp [DOT] gov [DOT] pl
- Departament ds. Zdrowia Psychicznego: psychiatria [AT] rpp [DOT] gov [DOT] pl
Przyjęcia interesantów w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta odbywają się w:
- poniedziałek - w godzinach od 9.00 do 18.00
- wtorek - w godzinach od 9.00 do 15.00
- środa - w godzinach od 9.00 do 15.00
- czwartek - w godzinach od 9.00 do 15.00
- piątek - w godzinach od 9.00 do 15.00
NFZ:
Wydział Spraw Świadczeniobiorców - Dział Skarg i Wniosków – osobiście - ul. Podwale Staromiejskie 69, godziny przyjmowania interesantów - codziennie w godz. 8:00-15:45,
- telefonicznie pod numerem (58) 32-18-627
- składanie za pośrednictwem faksu pod numerem - (58) 32-18-628;
- drogą elektroniczną na adres e-mail: pow [AT] nfz-gdansk [DOT] pl;
- korespondencyjnie na adres: ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk.
Delegatura Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, ul. Poniatowskiego 4, 76-200 Słupsk tel. (58) 32-18-540, faks.: (58) 32-18-506 codziennie w godz. 8:00-15:45
Dyrektor Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk, tel. (58) 75-12-518, fax (58) 75-12-516 po wcześniejszym umówieniu spotkania
Zastępcy Dyrektora Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk, tel. (58) 75-12-522, fax (58) 75-12-516 po wcześniejszym umówieniu spotkania.