Rejestracja do poradni specjalistycznych mieści się w holu głównym (wejście główne do szpitala).
Czynna jest od pon.-pt. 8:00-18:00
Wprowadzono udogodnienia w sposobie rejestracji pacjenta do poradni specjalistycznych, umożliwiające dodawanie połączeń oczekujących oraz rejestrację online.
Od dnia 01.07.2021r. uruchomiono automatyczny system Call Center. To rozwiązanie ma usprawnić komunikację pomiędzy pacjentem a naszym ośrodkiem medycznym.
Czym dokładnie zajmuje się Call Center?
- rejestracją pacjentów do poradni, na konsultacje lekarskie, wizyty kontrolne i inne świadczenia medyczne,
- umożliwieniem zmiany ustalonego uprzednio terminu udzielania świadczenia lub informowaniem pacjenta o zmianie tego terminu,
- powiadamianiem (w formie e-mail, SMS lub telefonicznie) o zbliżającym się terminie udzielania świadczenia,
- zapraszaniem na okresowe wizyty kontrolne,
- wyszukiwaniem informacji o właściwej komórce organizacyjnej szpitala udzielającej świadczeń zdrowotnych ,
- informowaniem o akcjach promocyjnych w zakresie szczepień i badań profilaktycznych.
Z pomocy konsultantów Call Center można skorzystać
dzwoniąc pod numer
58 686 01 00
od pon.-pt. od 8:00-18:00
Centrala telefoniczna umożliwia przyjęcie w formie kolejki kilku połączeń w jednym czasie. Wszystkie rozmowy również są rejestrowane w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi.
W Szpitalu Specjalistycznym w Kościerzynie sp. z o.o. jednocześnie funkcjonuje system MPI przeznaczony do rejestrowania się online.
Pacjenci posiadający aktywne e-skierowanie za jego pośrednictwem mają możliwość zapisania się do poradni specjalistycznych bez konieczności wizyty w szpitalu, czy udziału Call Center. Do zalogowania w systemie wystarczy we własnym zakresie założyć konto. Pełny zakres funkcjonalności konta w systemie MPI jest możliwy do uzyskania po potwierdzeniu swojej tożsamości w Centralnej Rejestracji przy najbliższej wizycie w szpitalu.
Autoryzacja konta umożliwi uzyskanie dostępu do swoich danych medycznych np.: wyników badań, kolejek oczekujących, pobytów, wizyt.