Szanowni Państwo,

dla Szpitala Specjalistycznego w Kościerzynie Sp. z o.o. dobro pacjenta jest wartością nadrzędną. Kierując się naszym mottem „ By zawsze służyć pomocą”, chcielibyśmy poinformować Państwa o bezpłatnej aplikacji Ministerstwa Zdrowia- Internetowe Konto Pacjenta (IKP) dostępnej na stronie www.pacjent.gov.pl , która zastąpiła Zintegrowany Informator Pacjenta- portal, którego właścicielem biznesowym był Narodowy Fundusz Zdrowia. To innowacyjne rozwiązanie pozwala być jeszcze bliżej ze swoim zdrowiem. Informacje dotyczące świadczeń medycznych dla Obywateli Ukrainy dostępne są w języku ukraińskim na stronie https://pacjent.gov.pl/tag/pacienti-z-ukraini

Internetowe Konto Pacjenta w głównej mierze ma ułatwić pacjentom wygodne korzystanie z usług cyfrowych i uporządkować rozproszone dotąd informacje o stanie zdrowia w jednym miejscu.

Materiał promocyjny Zaloguj się do zdrowia - źródło: Centrum e-Zdrowia.
To bezpłatne konto posiada każda osoba z nadanym numerem PESEL. Aby z niego korzystać wystarczy się tylko zalogować.

Jak się zalogować?

  1. Otwórz stronę poprzez aktywny link www.pacjent.gov.pl
  2. Zaloguj się do IKP poprzez:
  3. a) dane dostępowe z ZIP;
  4. b) poprzez Profil Zaufany lub e-dowód;
  5. c) bankowość elektroniczną: iPKO, Inteligo, Pekao SA lub konto w banku spółdzielczym

Jeśli nie pamiętacie Państwo hasła lub loginu do ZIP, nie ma już możliwości ich odzyskania. Należy skorzystaj z innych form logowania.

Instrukcja dla użytkownika - źródło: Centrum e-Zdrowia.

Dzięki IKP:

  1. otrzymasz e-receptę SMS-em lub e-mailem — wystarczy, że podasz swój numer telefonu lub adres e-mail;
  2. wykupisz leki z recepty w różnych aptekach, nie tracąc refundacji;
  3. zamówisz e-receptę na stałe leki (jeżeli podmiot leczniczym w którym jesteś pod stałą opieką obsługuje funkcjonalność zalecaną przez Ministerstwo Zdrowia);
  4. udostępnisz bliskiej osobie lub lekarzowi informację o stanie zdrowia i historię przepisanych leków;
  5. masz dostęp do danych medycznych swoich dzieci do 18. roku życia;
  6. odbierzesz kolejną e-receptę bez wizyty w gabinecie (w przypadku choroby przewlekłej
    i po konsultacji, np. telefonicznej, z lekarzem);
  7. odbierzesz e-skierowanie;
  8. złożysz wniosek o wydanie Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ);
  9. zmienisz lekarza/pielęgniarkę lub położną podstawowej opieki zdrowotnej;
  10. sprawdzisz wynik testu na koronawirusa;
  11. dowiesz się, do kiedy prawdopodobnie masz przebywać na kwarantannie lub izolacji domowej (ostatecznie zależy to od Twojego stanu zdrowia);
  12. pobierzesz Unijny Certyfikat COVID (UCC), który potwierdza zaszczepienie przeciw COVID19, negatywny wynik testu na koronawirusa lub fakt bycia ozdrowieńcem;
  13. jeśli jesteś osobą 40+, masz również możliwość uzyskania e-skierowania na odpowiednie badania w ramach programu Profilaktyka 40 plus.

Specjalnie dla Państwa na stronie internetowej Szpitala w zakładce Dla Pacjenta publikowane zostaną najaktualniejsze materiały informacyjne, filmiki instruktarzowe na temat Internetowego Konta Pacjenta.

Zachęcamy do zalogowania już dziś, aby być na bieżąco ze swoim zdrowiem.

Przydatne linki:

1. Jak nadać bliskiej osobie dostęp do swojego internetowego Konta Pacjenta

2. Jak uzyskać dostęp do Internetowego Konta Pacjenta

3. Jak zalogować się na Internetowe Konto Pacjenta

4. Jak wykupić leki w aptece za pomocą kodu QR

5. Jak aktywować aplikację Moje IKP

6. Jak pobrać Unijny Certyfikat Covid z Internetowego Konta Pacjenta     

7. Internetowe Konto Pacjenta - pytania i odpowiedzi 

 

Poradnia Chirurgii Ogólnej mieści się na I piętrze Pok. 1259 -1260. Prosimy kierować się na I piętro wchodząc przez wejście główne do Szpitala (Gabinety Poradni Ortopedycznej).

Świadczenia wykonywane w Poradni Chirurgii Ogólnej:

  • Porady z zakresu schorzeń chirurgicznych (diagnostyka, leczenie)
  • Zabiegi z zakresu małej chirurgii: usuwanie zmian skórnych – kaszaki, brodawki, tłuszczaki, torbiele, zmiany błon śluzowych i tkanek miękkich z niezbędną diagnostyką (badanie histopatologiczne)
  • Kwalifikacja pacjentów do planowanych zabiegów operacyjnych
  • Kontynuacja leczenia poszpitalnego
  • Opieka pooperacyjna m.in. zmiana opatrunków, usunięcie szwów

Wymagane dokumenty:

  • skierowanie od lekarza ubezpieczenia zdrowotnego
  • dowód tożsamości z nr PESEL

Przed wizytą w Poradni konieczna jest rejestracja – tel. 58 686 01 00

Świadczeń medycznych udzielamy w ramach umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia na podstawie skierowania od lekarza podstawowej opieki zdrowotnej lub innego lekarza ubezpieczenia zdrowotnego udzielającego świadczeń na podstawie umowy z NFZ.

Poradnia:

58 686 01 00

Godziny otwarcia

Poniedziałek

9:00-13:00

Środa

9:00-13:00

Czwartek

14:00-18:00