SKARGI I WNIOSKI

Adresy i numery telefonów Rzecznika Praw Pacjenta

Rzecznik Praw Pacjenta

ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa, Sekretariat: tel.: (22) 532 - 82 - 50

Przyjęcia interesantów w Biurze: poniedziałek - piątek w godzinach od 9:00 do 15:00

Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:

800 - 190 – 590 czynna pn. - pt. w godz. 9:00 – 21:00

Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Podwale Staromiejskie 69, 80-844 Gdańsk
Dział Skarg i Wniosków Świadczeniodawców

tel.: (58) 32 18 626 Przyjęcia interesantów: 8:00 - 15:45

Prezes Zarządu Szpitala Specjalistycznego w Kościerzynie Sp. z o.o. Wiktor Hajdenrajch

Przyjęcia interesantów: Sekretariat Główny w pn. godz. 14:00-15:00

Dyrektor ds. Medycznych Leszek Zwolakiewicz

Przyjęcia interesantów: gabinet Ordynatora SOR, w wt. godz. 14:00-15:00

Dyrektor ds. Pielęgniarstwa Marzena Barton

Przyjęcia interesantów: gabinet , śr. w godz. 9.00-10.00

Pełnomocnik Praw Pacjenta Szpitala Specjalistycznego w Kościerzynie Sp. z o.o.

Katarzyna Okrój

Przyjęcia interesantów: gabinet 24, śr. w godz. 14.00-15.00.

tel.: 58 686 03 33, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pełnomocnik Praw Pacjenta - Placówka w Dzierzążnie Zyta Hirsz

Przyjęcia interesantów: gabinet Pracownika Społecznego, śr. w godz. 12:00-13:00

tel.: 58 681 07 86 wew. 337, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ważne! Skargę możesz złożyć osobiście lub pisemnie. Zawsze możesz także żądać pisemnego potwierdzenia przyjęcia skargi.

Skarga, która nie zawiera imienia i nazwiska oraz adresu osoby, która ją wniosła, nie zostanie rozpatrzona.

Odpowiedź powinieneś otrzymać w ciągu 30 dni od daty wpłynięcia skargi do Kancelarii Szpitala.

Prezes Zarządu