Biuro Rzecznika Praw Pacjenta:
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
kancelaria [AT] rpp [DOT] gov [DOT] pl
tel: (22) 532 - 82 - 50
fax: (22) 506 - 50 - 64

Telefoniczna Informacja Pacjenta:
800 - 190 - 590
(połączenie bezpłatne z tel. stacjonarnych i komórkowych)
czynna pn. - pt. w godz. 8.00 - 18.00

Kontakt z komórką organizacyjną w ramach toczącej się sprawy:

  • Departament Postępowań Wyjaśniających: (22) 532 - 82 - 43
  • Departament Prawny: (22) 532 - 82 - 07
  • Departament ds. Zdrowia Psychicznego: (22) 532 - 82 - 22

Przyjęcia interesantów w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta odbywają się w:

  • poniedziałek - w godzinach od 9.00 do 18.00
  • wtorek - w godzinach od 9.00 do 15.00
  • środa - w godzinach od 9.00 do 15.00
  • czwartek - w godzinach od 9.00 do 15.00
  • piątek - w godzinach od 9.00 do 15.00

NFZ:

Wydział Spraw Świadczeniobiorców - Dział Skarg i Wniosków – osobiście - ul. Podwale Staromiejskie 69, godziny przyjmowania interesantów -  codziennie w godz. 8:00-15:45,

  • telefonicznie pod numerem (58) 32-18-627
  • składanie za pośrednictwem faksu pod numerem - (58) 32-18-628;
  • drogą elektroniczną na adres e-mail: pow [AT] nfz-gdansk [DOT] pl;
  • korespondencyjnie na adres: ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk.

Delegatura Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, ul. Poniatowskiego 4, 76-200 Słupsk tel. (58) 32-18-540, faks.: (58) 32-18-506 codziennie w godz. 8:00-15:45

Dyrektor Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk, tel. (58) 75-12-518, fax (58) 75-12-516 po wcześniejszym umówieniu spotkania

Zastępcy Dyrektora Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk, tel. (58) 75-12-522, fax (58) 75-12-516 po wcześniejszym umówieniu spotkania.